Arhiva
< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Plan puta za danas
Plan hodanja

DANAS:


JUČER:

Blogomobil linkovi
Naslovnica
Trenutna lokacija

Postavi kao Homepage
Tko hoda?
Vijest duga 8 tisuća kilometara je 65-ogodišnji Kemal Mujičić. Didač nije nepoznata faca. Poznati je novinar, publicist, pisac, humorist, antologičar i televizijski scenarist. Napisao je više od tisuću TV scenarija za zabavne, humoristične i dokumentarne emisije.
Intervju

19.09.2005., ponedjeljak
PO ŽELJI BLOGERICE: RECEPT ZA AJVAR
Jutros - dobro, nije bilo baš jutro, jer je sat pokazivao nešto iza jedanaest – kad sam došao u orahovačku Gradsku kavanu na jutarnju kavicu, čekalo me iznenađenje. Najprije zato što me dočekao sam gazda Vlado Grgić, a zatim što je iz džepa izvadio recept kako se pravi orahovački ajvar.
- Neka tvoja čitateljica pitala te, u komentaru, za recept, pa evo... mislio sam da je iznenadimo i ispunimo želju.
Budući da se Crni voli šaliti, izvadio sam iz ruksaka laptopić.
I, zaista, princeza Juliere, pita za recept. A kad bilo tko od Blogera nešto traži od mene, onda ne mogu odoljeti. Osobito kad je riječ o dami kakva je Juliere, koja me pisanjem i fotografiranjem oduševljava.
I, evo, draga, uz dodrodušnu pomoć Crnog, za kojeg sam rekao da je plav i izgleda kao engleski aristokrat, recepta za pravi ajvar. Recept sam doslovno prepisao, baš onako kako je napisan:
3 kg crvene paprike prokuhati u sirćetu i vodi (3 litre vode i 1 litra octa) i samljeti.
kasnije dodat
2,5 litre kuhanog paradajza
4 dcl ulja
12 dkg šećera
2 žlice soli
2 dcl sirćeta
1 konzervans
Bijelog luka, sitno nasjeckanog, po želji.
Nasjeckati feferona, također po želji, ovisno volite li jače ili slabije ljuto.


Ako hoćete ovdašnji ajvar, onda, kaže Crni, pišite mu (ne treba posebna adresa, jer je on ikona Orahovice) i on će vam poslati ajvar pravo u Rim ili već kamo hoćete.
Nadam se da će i druge dame s Bloga koristiti ovaj recept, tim više što je baš doba spremanja ajvara.
Ja sam kušao ajvar, kojega recept donosim i, mogu reći – odličan je. Nije jako ljut, nego baš onako kako treba...
Dobar tek.
- 19:58 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Copyright © Blog.hr, od 2004.